Badeleken.

Morgenstund har gull i munn.!
Det er mandag, og klokken er halv tolv.. Hadde det vært opp til meg, hadde jeg ligget daff i sengen min å virkelig konset på musikken jeg hadde i øra. Kjenner jeg meg selv rett hadde jeg allerede falt ut av sengen minst tre ganger. Og ikke ned på gulvet, ånei.. jeg er mer komplisert enn det. Jeg hadde sikkert falt inn i mellom sengen og veggen.. Utrolig hva jeg får til i søvne. Burde tatt med sengen min ut på gatn, sovnet og falt ned. Mens lille apekompanjongen min går rundt å spiller på kastanjetter og samler inn penger.
Du hadde vel gitt meg en penge hadde du ikke? Jo det hadde du.

Etter å ha drømt meg bort i bilder fra Tenerife. Fant jeg tilbake til et bilde jeg liker veldig godt. Folkens, Jeg fant verdens beste badeleke, han heter Jønn og han er min beste venn.
Jeg kunne ikke kjøpe han når jeg var i stygge butikken på Tenerife fordi Jønn var for dyr for meg. Jeg spurte han om han ville bli med meg om jeg dro han med meg og løp ut av butikken, men dumme meg følte det var for galt.  Så jeg ber dere. Om dere skulle møte på Go’Jønnen., så vær så snill å kjøp han til meg. Jeg lover å ta godt vare på han.
Se så gode venner vi er
.
n827120572_6069758_612000

Fred ut.

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Badeleken.

Legg igjen en kommentar