You ain’t seen nothing yet

La Cucarratchaaaa la cucarratchaaa, la la la la la la la. Hei du gode kjære vakre deg! Jeg heter Helene og jeg er den dårligste jeg kjenner når det gjelder blogging regelmessig.. Min trofaste unnskyldning nok en gang er som følger, eeh. det kom en kjempe stor panda og spiste opp pcen min.

Jeg har som kanskje gjettet kommet hjem fra Afrika for sånn to uker siden, og elsker det norske vår været vi er blitt servert.  Har hatt en hektisk uke med prøver i hytt og pine, to stk for å være presis, men du vet, det er hardt.

I dag har jeg hatt gleden av å kjøpe meg en ny mobil, som jeg skal hente til helgen. Jeg er knall fornøyd med min nye Sony Ericsson som jeg har glemt navnet på. Men fin var den.. ville egentlig ha en snasen rosa telefon, eller en skikkelig morro telefon som kanskje var trekantet eller noe sånt, men eneste de hadde var kjedelige firkantet mobiler, og en i en svett rosa farge, ukult. Men tror du ikke jeg og kjære mor klarte å fiske frem de to fineste mobilene der a gitt? Drit fornøyd.   Ny mobil, vil også si nye nummer, fordi jeg er ikke teknologisk nok til å gidde å sette meg inn i hvordan man beholder nummerene eller hva som greien. Men er jo litt sjarmerende å løpe rundt å fange nummer også da..

Ikke nok med at jeg har kjøpt ny mobil, så fikk jeg også handlet litt! Jeg fikk kjøpt meg en ny kjole , og en drit fet alt i ett plagg holdt jeg på å si.. . Uansett,, poenget er at den var rå. Fikk også gleden av å finne meg to par sko, hurra!  Er ikke dessa klærne fine så vet ikke jeg snuppa.kjole-dress1

 

 
p42200421p42200341

Som sagt før i en av mine innlegg har jeg en tendens til å begynne å skrive til dere når jeg egentlig er på vei til å legge meg, men så ender det opp med pcglaning til langt på natt, og skikkelig trøtt og jævelig dag på skolen i morgen, men hey jeg ville det selv..Jeg legger alltid disse flotte planene ome å endre ting som dessverre har blitt en rutine, slik som å sitte oppe til sent på nattn, eller det å spise dårlig. Alt virker så lett å planlegge, tenke igjennom og virkelig få følelsen av at » denne gangen skal jeg klare det.» men når alt kommer til alt, og viljestyrken din blir satt på prøve. mislykkes du enda en gang. Jeg er ikke i tvil som at dere kjenner følelsen.. Men la oss håpe at viljestyrken blir bedre med tida og si god natt nå tror jeg. 

Vi tytes.

Legg igjen en kommentar

Filed under Uncategorized

Legg igjen en kommentar

