Light up

Miip miip. Så var det visst oss to igjen.  Håper dere nyter like godt som meg at det er sommervarme ute, for det er søren døtte meg ikke noe annet enn superdeilig. Nå skal jeg ikke skryte på meg noe annet enn at jeg faktisk er forkjølet grunnet litt for lite klær når Helene roll er så naiv og tror det er sommer når solen er ute.
Men det å kjøpe jordbær med min bedre halvdel og sitte ute å slikke sol er helt perfekt for p4230050min del. Så du kan tenke deg hva jeg har gjort denne uken ? Rett hjem, kjøpe jordbær og kule ann på terrassen. Ære være det fine været. Skål.

Så kom dere ut i solen godtfolk. Og ikke nøl med å smøøøre på solkrem for vi skal ikke bli røde skal vi vel. nei det skal vi ikke.

Tut å kjør.

Legg igjen en kommentar

Filed under Uncategorized

Legg igjen en kommentar

