Kjære Bergen

Langhelgen har vært helt sp5020112uper. Jeg dro til Bergen på torsdagen for og besøke Malin som allerede var ankommet byen. Helgen var helt super. slappet av som bare vi bergensere kan og tok det helt rolig. Fikk møtt min kjære bror og søs, pluss kjæreste til søs. Ikke dårlig? Nei jeg vet! Ble også kjent med to stykk søtinger som malin introduserte meg for.
Som dere sikkert skjønner har jeg kost meg fryktelig mye hos familien Fjellhaug. Dere gjort noe moro i langhelgen?

Jeg tok fly alene for første gang i mitt liv denne helgen. Flyturen til bergen gikk fint, jeg var så pissnervøs at jeg sovnet på flyet og våknet ikke før vi skulle lande, så den var i boks.
Jeg har aldri hatt noe særlig flyskrekk, men på veien tilbake intraff det..  det surret i hodet mitt » hvorfor tok jeg ikke tog? tog er bra, tog er ikke i luften. tog tog tog »   Greit nok, tog tar åtte timer fra bergen til oslo. og fly tar tre kvarter.. Men er det virkelig verdt det?  Når man aldri vet hvordan vær det er det oppe i luften og kan risikere å sitte å hompe og riste igjennom hele flyturen, så frister det gode gammaldagse trege toget. Og en annen ting.. fly har også dumme teite regler med dumme teite folk som terper på reglene vær eneste gang man flyr.. de burde hatt et rom, hvor de som ville se på hvordan setebeltet festet-strammes- og åpnes kunne sitte. på toget får man ihvertfall fred og kan slippe alt mas med innsjekking, sending av bagasje, og ting som bare tar tid…  så.. Fly eller tog?

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Kjære Bergen

  1. K TO DA IKKAN

    Tog vinner, jeg kan ikke fly og da velger jeg å tro det er meninga jeg skal holde meg på bakken. =)

Legg igjen en kommentar

