Tut

Klokken er altfor mye, jeg burde legge meg, men så.. får jeg ideen om å blogge, noe som resulteres i en litt tørr kjedelig grøt av ord. Bingo, helt korrekt, det stemmer på en prikk. Er det ikke rart er det ikke rart? Jeg er liv redd for at det skal komme noen dyr på rommet mitt, i form av maur eller edderkopper, det er tross alt vår og jeg får noia bare jeg tenker på hva som egentlig er på rommet mitt når jeg sovner. Sikkert mange edderkopper som har gått på trynet mitt mens jeg sover.. usj. Da jeg gjemmer meg i frykten for spaserturen til edderkoppen. Hva er det egentlig med jenter og småkryp?  Ingen gutter som er redd for edderkopper?  Ingen gutter som er redd for ting som man strengt tatt kan mose med fingeren? Rart det der. Uansett så velger jeg å ikke vie mitt kjære innlegg til lillepettern edderkopp.

Såå,eeh.. Mye jobbing på skolen og tentamen på fredag, hjelp.. er egentlig veldig greit med tentamep5050129n på fredager,kan dra hjem til helg og grilling med godt folk på lørdagen. Hurraa!
Skal faktisk frekke meg til et til innlegg i morgen, men nå må jeg faktisk sove. så vi tutes godtfolk.

Legg igjen en kommentar

Filed under Uncategorized

Legg igjen en kommentar

