Muntlig er digg

Hejj hejj o’ store blogglesere.
Jeg har virkelig hatt en travel uke, med både 17mai og eksamen. så da var det utrolig deilig å slenge rompa si ned på T.G.I Friday’s sammen med en liten klump venniner bare spise og kose seg.
Går ut ifra at det er andre enn vår klasse som kom opp i eksamen her i uken. Tenk så kjipt, det er nesten tre hundre elever i første klasse på min skole. Og tenke seg til så kom min klasse opp. Nå mangler det bare at jeg kommer opp i muntlig også, det hadde ikke blitt noe bedre enn som så. Fy søren som jeg gruer meg til muntlig. Jeg aner ikke når det er engang.. går bare rundt å gruer meg. Muntlig er faktisk noe av det skumleste jeg kommer på akkurat nå, stå forran en random og snakke om ting man han drillet seg på i 24timer, man aner ikke hvordan det gikk eller noe fordi randomen foran deg sier ikke en dritt, løfter ikke på en muskel. Er ikke rom for å vinne på sjarmen eller noenting, her er det bare hva du kan og hvordan du presterer.  iik. 

I dag er det tid for film og god gammaldags chilling.  Neste uke har vi både naturfagsprøve, mattetentamen, samfunnsfagprøve og spanskprøve. Så jeg har egentlig vanvittig mye ting jeg skulle gjort og prestert før jeg kan ta ferie. Men ferie er ikke lenge til, det skal være visst. orker ikke telle dager, men det er ikke noe lenge til. Skål a dere.

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Muntlig er digg

  1. Vi trekkes opp til muntlig 12. juni, kommer opp 16/17 juni, og vi har 48 timer forberedelse 🙂 (etter hva jeg har hørt). slapp aaav ❤

Legg igjen en kommentar

