Blond

Eh. Ja folkens. Jeg har klart å bli blond jeg. Og ja. hahaaa, det er nå du skal si » blond har du alltid vært» eller noe i den duren. Men helt på ekte. ett stykk blond Helene.
Det var helt jævelig første runden med bleking. Ikke bare svei det, men det klødde som søren, og ikke lov å klø på selvfølgelig.. og det er fett.. når man sitter med guffe i håret og alt man kan tenke på er at man har vanvittig lyst til å klø, så er det sannelig vanskelig å holde fingra vekke..   Sitter med guffe i håret i skrivende stund, og dette er fjerde gangen jeg putter det i. Skal ikke være noe oransje her i gården, må ha det helt blondt om jeg først skal joine den gjengen..

Jeg sitter å har så intens hodepine at jeg hverken burde glo på tven eller på dataen, men fotball er på tv (som jeg visst må se på) og det er altfor lenge siden jeg har blogget. Pluss at jeg hadde en ganske stor nyhet.. er ikke hver dag jenter blir blond.. ørh. Hodepinen er faktisk helt vanvittig, har alle planer om å skru av lyset, ta en våt klut i panna og prøve for harde livet å bli kvitt den, for gjett hva? Jeg har spansk tentamen i morgen. Jeg får gleden av å sitte fast til en stol i fire timer å skrible ned noen bokstaver slik at jeg kan trene meg til jeg skal ut i den store verden å snakke med svette spanjoler.

Om det er noen som er skikkelig trege, eller som ikke har fått tv enda, så har Barcelona vunnet enn eller annen kamp… Skjønner?  Så mye kunne jeg,, så mye brydde jeg meg, og såå mye tapte jeg på å ikke bry meg..  Men de vant ihvertfall, nå vet alle det. til og med jeg sånn at jeg kan følge med på den drit interessante samtalen om kampen i morgen. Fyy søren som jeg gleder meg..

Ikke nok med at jeg har spansk tentamen i morgen forresten, jeg hadde søren meg mattetentamen i dag. Er det egentlig lov? Med to tentamener på rad? Vet ikke.. vet egentlig veldig lite om skole reglemanget.. burde vel pugget det linje for linje, og bare kicket skolens ass på alle tingene de gjør gale. For det vet jeg at de gjør, de må gjøre mye gale. Det kan umulig være så strengt som de skal ha det til. Men ikke vet jeg, jeg har ihvertfall ikke lest det derre reglemanget..  Men fra en ting til noe annet.. Dere lurer vel på hvordan det ble?  Håret altså.. Men om jeg legger ut, vil jeg også høre hva folket syns.. Aiit?
Fred.
P5270119

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “Blond

  1. Det er nydelig! Du er nydelig både som brunette og blondine om du spør meg. ❤

  2. SV: Tehe, han er good boy ❤ Takk, du er nydeligere ❤

Legg igjen en kommentar

