Daily Archives: mars 30, 2009

Ta meg med

Jeg vil ha solbriller på, legge hodet bakoverp33000302
Leke dronning, lyse på veien og innbille meg hva som helst
Jeg er på rømmen, er du på rømmen du og
Ta meg med alt jeg trenger er den baggen her
Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke klarer å tenke på noe veldig mye mer enn ferie.. Til tross for at det snart ankommer sol og varme til norge, har jeg som mange andre bestemt meg for å jukse litt, du vet..slenge på seg skoa og dra vekk til varmere strøk. Jeg går rundt og bare venter på at det skal bli lørdag, enda det bare er mandag, eller, det er vel tirsdag når dere rakkerunger leser dette.. Gah,lørdag, kom å ta meg med..

Er jeg den eneste som har laga en frekk og frodig sommerplaylist på Puttn min? (Ipod, jah, den har et navn..)
Jeg oppfordrer alle og enhver til å smelle sammen en stor og fantastisk spilleliste som gjør at lukten av sommeren stiger frem bare ved lyden av sangene. Folkens jeg lover dere, det hjelper faktisk, til tross for det faktum at vi enda har snø på bakken. Men spiller vi høyt nok sommermusikk så smelter den vel også får vi håpe.

Jeg har en liten kunngjøring å komme med: I dag 31.Mars har Mikkel sluttet å røyke. Og I apploud you, Mikkel! Hurra for deg som stumper din sigg ja deg vil vi gratulere!

Kommentarer er skrudd av for Ta meg med

Filed under Uncategorized